お知らせ

五味洋治のページです。主に韓国での北朝鮮関連報道を訳していますが、日本語で紹介されない記事を私の目でセレクトしています。私の執筆活動、経歴についても掲載しています。最近のお勧めは、北朝鮮の軍事関連報道です。日本のメディアが伝えていない細かなものまで拾っています。私がかつてここに書いた金正恩の性格分析は今も十分通用します。筆者へのご連絡はこちらをクリックしてください

2013年2月28日木曜日

China should abandon North Korea

 

By Deng Yuwen

The best way is to take the initiative to facilitate unification with South Korea, says Deng Yuwen

North Korea’s third nuclear test is a good moment for China to re-evaluate its longstanding alliance with the Kim dynasty. For several reasons, Beijing should give up on Pyongyang and press for the reunification of the Korean peninsula.

ホームページへのコピーを禁じているので、リードだけにしました。

0 件のコメント:

コメントを投稿